Home Endurance FIA World Endurance Championship (WEC) Înainte de 6h Sao Paulo: Ferrari aduce o actualizare pentru 499P

Înainte de 6h Sao Paulo: Ferrari aduce o actualizare pentru 499P

Vizualizări: 6140

Ferrari a câștigat 24h de la Le Mans pentru a doua oară consecutiv cu modelul 499P în luna iunie. Mașina de succes a fost acum supusă unei actualizări înaintea viitoarei curse din Campionatul Mondial de Anduranță FIA (WEC).

În FIA WEC, hipercarurile formează vârful de gamă și decid între ele victoriile generale. Ferrari concurează, de asemenea, în această clasă din 2023. Italianul 499P a câștigat două curse WEC până acum: Cele 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. Ferrari a dezvoltat acum o serie de modificări pentru a se asigura că mașina rămâne competitivă. Actualizările hipercarurilor sunt permise doar într-o măsură limitată în conformitate cu regulamentul.

Ferrari

Aceste îmbunătățiri vor fi utilizate chiar și în viitoarea cursă de pe circuitul Interlagos (12-14 iulie 2024). Modificările includ o reproiectare a conductelor de răcire a frânelor pentru a schimba distribuția fluxului și a asigura o eficiență mai bună a răcirii. Acest lucru este deosebit de important pe traseele care solicită mai mult sistemul de frânare.

O altă modificare este mai ușor de văzut din exterior: un plasture destul de mare a fost acum înșurubat sub farurile din față, care este, fără îndoială, destinat să crească forța de apăsare pe puntea față. De asemenea, au existat modificări la partea inferioară a caroseriei, iar unele “Gurney Flaps” au fost repoziționate pe vehicul.

“Au fost făcute primele modificări la 499P pentru Interlagos. În ciuda performanțelor remarcabile ale mașinii în sezonul 2023, am avut limitări cu răcirea frânelor. Prin urmare, am definit și dezvoltat un nou design al canalului de răcire în tunelul aerodinamic și pe pistă, pentru a schimba distribuția fluxului și a obține o eficiență mai mare”, explică șeful departamentului de inginerie Ferdinando Cannizzo.

“Modificarea a avut un impact asupra echilibrului lui 499P, pe care l-am readus la valoarea dorită prin ajustări în alte zone. În special, am modificat partea inferioară a caroseriei, am ajustat înălțimea unor Gurney Flaps și am introdus un flick sub farurile față. Actualizarea ne-a permis să menținem poziția lui 499P în fereastra de performanță stabilită de regulamentul tehnic. Nu ne așteptăm la îmbunătățiri ale timpilor pe tur, ci la o mai mare versatilitate și la o personalizare mai ușoară a mașinii pe circuitele unde performanțele de frânare sunt mai exigente și mai critice.”

Conform regulamentului, hipercarurile unui producător din FIA WEC trebuie să concureze toate cu aceleași specificații tehnice. Acest lucru înseamnă că nu numai cele două mașini de serviciu ale lui Antonio Fuoco, Miguel Molina și Nicklas Nielsen, precum și Alessandro Pier Guidi, James Calado și Antonio Giovinazzi au fost supuse actualizării, ci și mașina privată (galbenă) 499P a lui Robert Kubica, Robert Shwartzman și Yifei Ye.

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Getty Images
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version