Home F1 Sainz – Putem împinge mai tare cu noile anvelope de 18 inchi

Sainz – Putem împinge mai tare cu noile anvelope de 18 inchi

Vizualizări: 12117

Carlos Sainz de la Ferrari crede că piloții vor putea să forțeze mai mult cu noul cauciuc de 18 inchi al Pirelli decât cu generația anterioară de anvelope.

Testul de la Barcelona a fost pentru prima dată când echipele și piloții au putut experimenta anvelopele definitive de curse de 18 inchi cuplate cu mașinile din 2022 pentru care au fost proiectate, după ce le-au testat pe mașini de anul trecut. Având în vedere că atât de multe altele erau noi în pachetul din 2022, anvelopele nu au fost un subiect major de conversație în padocul din Barcelona, ​​ceea ce sugerează că schimbarea nu a făcut o diferență semnificativă.

Cu toate acestea, Sainz, care a făcut mai multe tururi pe parcursul săptămânii decât oricine altcineva, crede că le vor permite piloților să concureze mai greu, ceea ce a fost solicitat în ultimele sezoane. „Am făcut destul de multe teste anul trecut, cred că am făcut trei sau patru zile în total cu acești compuși”, a spus Sainz. „Și par că se potrivesc bine acestei noi generații de mașini și par să ne permită cel puțin să facem împingem mai mult.

Și, în comparație cu alți ani, poate puțină supraîncălzire, mai puțină degradare, este încă o anvelopă care se degradează, o anvelopă care se va supraîncălzi, dar amploarea ei pentru mine personal, simt că este un ceva mai bine. Și munca făcută de Pirelli anul trecut și dezvoltarea pare să înceapă să dea un pic roade.” Sainz a mai indicat că acum există o deltă a timpului pe tur potențial mai mare între compuși, ceva care ar trebui să adauge interes curselor.

„Se pare că există, de asemenea, un pas destul de mare de la compuși, ceea ce este ceva care în ultimii ani, de exemplu, C2, C3 și C4 au fost foarte aproape unul de celălalt”, a adăugat Sainz. „Și aici pare să fie, cel puțin în jurul Barcelonei, un pas destul de mare în aderență de la un compus la altul. Așa că poate s-ar putea amesteca puțin lucrurile în curse. Deci, în acest sens, niște diferențe suplimentare acolo comparativ cu anul trecut”.

Valtteri Bottas

Rivalul Valtteri Bottas a spus că anvelopele păreau să funcționeze mai eficient la Alfa Romeo în comparație cu mașina prototip pe care o conducea la sfârșitul anului trecut. „Trebuie să spun că de fapt s-au simțit puțin mai bine decât mă așteptam”, a spus finlandezul. „Pe baza a ceea ce am simțit în testul de la Abu Dhabi de la sfârșitul anului trecut. În Abu Dhabi, am experimentat destul de multe probleme, aici asta a fost de fapt o problemă minimă.

„Deci, cu numărul limitat de tururi pe care le-am avut până acum, au fost de fapt ok, dar vom vedea mai bine în Bahrain”. Între timp, pilotul Williams, Alex Albon, a avertizat că temperaturile scăzute din Barcelona ar fi putut fi favorabile noilor anvelope. „Intervalele de lucru par să fie puțin mai îngăduitoare”, a spus el. „Dar este greu de spus, evident că este destul de frig aici acum. “Și întotdeauna se simte destul de bine în această perioadă a anului în jurul Barcelonei. Cred că vom vedea cum este în Bahrain odată ce temperaturile vor crește, dar deocamdată este destul de pozitiv.”

Lance Stroll de la Aston Martin a fost mai puțin optimist decât unii dintre colegii săi, remarcând: „Pentru mine, comportamentul lor a fost foarte asemănător cu cel din trecut. “Din ceea ce am simtit pe termen lung, se supraincalzesc, se degradează. Acestea sunt lucruri pe care le-au facut anvelopele in anii precedenti.”

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version