Home Moto MotoGP Michelin promite lămuriri în MotoGP după accidentul lui Bagnaia

Michelin promite lămuriri în MotoGP după accidentul lui Bagnaia

Vizualizări: 1335

Cursa MotoGP de la Misano a lui Francesco Bagnaia a fost afectată de fluctuații misterioase ale performanței pneurilor. Michelin caută cauza.

Michelin este din nou criticat după a doua cursă MotoGP de la Misano. Duminică, Francesco Bagnaia a fost cel care a simțit că furnizorul de pneuri din clasa regină l-a privat de un rezultat mai bun. Pilotul echipei Ducati s-a plâns de aderența catastrofală a roții din spate în primele tururi, iar performanța pneului slick mediu s-a normalizat abia spre jumătatea cursei. Bagnaia a încercat să recupereze timpul pierdut între timp în fața cuplului de frunte format din Jorge Martin și Enea Bastianini, dar în cele din urmă a căzut în virajul opt și a fost nevoit să încheie prematur GP Emilia-Romagna.

Michelin

Francesco Bagnaia: Probleme încă din turul de încălzire

„Am pierdut spatele deja în timpul turului de încălzire în ultimul viraj, apoi din nou în primul viraj, în virajele 13 și 14 din nou”, a analizat Bagnaia faza sa de start. El a explicat că și-a amintit de cursa de la Barcelona 2023, în care a fost aruncat de pe Ducati de un highsider la doar două viraje după start, după probleme de aderență în turul de încălzire. Bagnaia a fost scutit de această soartă duminică. După ce a supraviețuit primelor tururi dificile, pneul a început brusc să funcționeze, iar Bagnaia a fost cel mai rapid om din pluton pentru ceva timp.

Comparația timpilor pe tur în GP Emilia-Romagna

„Am reușit să-mi reduc timpul pe tur cu șase-șapte zecimi de la un moment la altul fără să fac nimic diferit”, a declarat Bagnaia uimit. ”Nu am auzit niciodată piloți care să se plângă că pneul lor spate a început să funcționeze abia după 15 tururi. Este ceva nou pentru toată lumea. Nu pot spune nimic despre asta pentru că pur și simplu nu știm ce s-a întâmplat.”

Michelin ia în serios criticile lui Bagnaia

Piero Taramasso, șeful departamentului de curse de motociclete Michelin, confirmă, de asemenea, că aceasta este o situație fără precedent: „Nu este foarte comun să vezi din nou o performanță atât de scăzută și apoi atât de bună a unei anvelope. Pecco a fost semnificativ mai lent decât Martin și Bastianini timp de câteva tururi, dar apoi a revenit extrem de puternic și chiar a stabilit cel mai rapid tur al cursei.”

De fapt, niciun pilot nu s-a apropiat de minutul de 1:30.877 pe care Bagnaia l-a ars în asfaltul circuitului mondial Misano Marco Simoncelli în turul 16. Bastianini a fost cu 0,180 secunde mai lent în cel mai rapid tur al său cu nouă tururi mai devreme, în timp ce Martin a pierdut 0,273 secunde în turul 18. Restul plutonului a pierdut mai mult de o jumătate de secundă în acest clasament.

Ciudat! Date pentru a identifica problema Michelin

Michelin ar dori, de asemenea, să știe cum a fost posibil ca Bagnaia să întâmpine astfel de probleme în prima jumătate a cursei și apoi să riposteze atât de impresionant. „Am vorbit cu Pecco, dar pentru a înțelege cu adevărat ce s-a întâmplat, trebuie mai întâi să analizăm toate datele”, a explicat Taramasso duminică seara. „Este cu siguranță ciudat. Dar, cu datele noastre, vom afla cu siguranță cum a fost posibil așa ceva.”

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial MotoGP pot fi găsite AICI.

 

Sursa: GP24 Media
Photocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version