Home F1 Albon se teme de problemele “complicate” de vizibilitate cu mașinile cu specificația...

Albon se teme de problemele “complicate” de vizibilitate cu mașinile cu specificația 2022.

Vizualizări: 11597

Alex Albon spune că prima sa ieșire la bordul noului FW44 al echipei Williams a evidențiat potențialele probleme de vizibilitate pe care piloții le vor întâmpina probabil pe anumite circuite în acest sezon.

Williams F1 a efectuat marți, la Silverstone, o cursă de shakedown a noii sale mașini cu specificația 2022, imediat după ce echipa și-a expus noua livrea în timpul unei prezentări online. Deși Alex Albon și coechipierul său Nicholas Latifi nu au semnalat probleme specifice, ambii piloți au remarcat după sesiunile de teste o problemă de vizibilitate cauzată de deflectoarele din urma roților, amplasate deasupra noilor jante de 18 inch ale F1.

Problema a fost raportată anterior și de Sebastian Vettel și Max Verstappen, pe baza lucrărilor preliminare la simulator. Alex Albon consideră că lucrurile ar putea fi puțin „complicate” pentru piloți pe anumite circuite stradale, în special atunci când se concurează roată la roată. „Astăzi, am avut parte de ce a fost mai rău, o zi întunecată, mohorâtă și umedă la Silverstone. Dar nu a fost prea rău”, a declarat noul pilot de la Williams F1.

„Cred că ne vom lupta mai mult atunci când vom merge pe circuite stradale, când vom ajunge spre Monaco, Baku, Jeddah, acestea vor fi cele mai dificile”. „Pentru că pe pistele deschise, poți vedea mult în fața ta. Cu unghiurile moarte ale pneurilor și deflectoarele, îți ia mult din acea vedere imediată, cam cum te uiți în viraj”. „Deci, ceea ce se întâmplă este că te uiți mai departe după colț, ceea ce, pe o pistă de stradă, după un zid, este doar un zid mai mare! Așa că nu poți vedea prea mult în jurul lui”.

Albon

„Deci cred că asta va fi cel mai dificil și, de asemenea, doar conducerea de luptă, cred că va fi ceva mai complicat să vezi unde te afli, unde este aripa față, unde sunt pneurile tale. Asta ar putea fi un pic mai complicat”. Latifi a confirmat îngrijorările legate de vizibilitate ale coechipierului său.

„Cu siguranță este mai rău în unele viraje, cred că depinde doar de tipul de viraj, de cât de mult virezi în viraj și de direcția în care se îndreaptă privirea ta”, a comentat canadianul”. „Cred că va fi ceva cu care toată lumea trebuie să se obișnuiască. Dar cu siguranță sunt cazuri în care vezi mai puțin, cu siguranță”.

În timp ce ambii piloți au avut ocazia să se familiarizeze cu noua lor montură, o evaluare inițială adecvată a FW44 a fost imposibilă având în vedere circumstanțele, pista umedă și pneurile de control furnizate de Pirelli pentru proba de testare. “A fost umed pentru noi, așa că poate este puțin mai greu de comparat față de anii anteriori”, a declarat Albon.

„Dar, sincer, se simte ca o mașină de curse! Se simte destul de decent din start”. „Este greu de spus cu pneurile promoționale și, și cu o pistă frumoasă și umedă în Marea Britanie, dar totul pare destul de normal. Nimic nu iese în evidență în acest moment”. „Cred că odată ce ne apropiem de finalul testelor, când vom începe să căutăm adevăratele câștiguri cu mașina, punând-o la limită, atunci vom vedea cu adevărat cum este mașina la limită”.

„Dar pot spune că, deocamdată, mai ales astăzi, atât eu cât și Nicky nu am forțat atât de tare”. În ciuda kilometrajului limitat și a abordării fără riscuri, Latifi a simțit că mașina cu noua specificație a avut cu siguranță o senzație diferită față de predecesorul său Williams, în parte din cauza greutății mai mari a modelului FW44.

„Este umed, pneurile încă nu oferă cu adevărat multă aderență pe ploaie, pneul complet de ploaie”, a spus el. „Este foarte complicat să ai o senzație corectă a mașinii”. „Cu siguranță se simte foarte diferit față de anul trecut, cu siguranță. Se simte ca și cum ai conduce o mașină mai grea. Dar, dincolo de asta, nu am fost nici pe departe la limită”.

„Ne cam asigurăm că totul funcționează, ne asigurăm că scaunul este confortabil și orice mici ajustări pe care vrem să le facem în acest sens”. „Așa că, în afară de asta, nu citesc prea mult în orice altceva am simțit”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Williams F1 Team
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version