Home F1 2020 Marele Premiu al Germaniei – Avancronică

2020 Marele Premiu al Germaniei – Avancronică

An aerial view shows the race track of the newly refurbished Nuerburgring in Nuerburg, western Germany on July 9, 2009. The Formula one Grand Prix of Europe takes place at the Nuerburgring on July 12, 2009. AFP PHOTO / SASCHA SCHUERMANN (Photo credit should read SASCHA SCHUERMANN/AFP/Getty Images)
Vizualizări: 9873

Pentru revenirea pe Nurburgring au fost alese compozițiile din mijlocul gamei.

2020 Marele Premiu al Germaniei – Avancronică

De ce am ales aceste pneuri?

  • După șapte ani de la ultima cursă de Formula 1 alergată pe Nurburgring în 2013, legendarul circuit german revine în calendar sub numele de Eifel Grand Prix. Pirelli va aduce cele trei compoziții din mijlocul gamei F1: C2 ca Pirelli Zero Alb hard, C3 ca P Zero Galben medium și C4 ca P Zero Roșu soft.
  • A trecut atât de mult timp de la ultima cursă de pe Nurburgring încât putem considera această locație ca fiind nouă, având în vedere că ultima generație de modele F1 animate de propulsoare hibride turbo nu au fost niciodată prezente aici. Oricum, echipele au probabil ceva idei despre ce se pot aștepta aici din trecut sau din experiențele lor în alte campionate, deși cursa din 2013 de pe Nurburgring s-a derulat în Iulie. În consecință, întregul proces de acumulare a datelor de-a lungul antrenamentelor libere de vineri va începe de la zero.
  • Cu o gamă variată de viraje și nicio informație despre comportamentul mașinilor de Formula 1 pe acest circuit în această perioadă a anului, Pirelli a optat pentru a aduce pneurile care acoperă zona de mijloc, pentru a face față varietății de circumstanțe.
  • Experiențele precedente au arătat că Nurburgring nu este în mod special agresiv cu pneurile: un alt motiv pentru care alegerea se bazează pe zona soft de la finalul scalei.

Caracteristicile pistei:

  • Vremea va fi unul dintre punctele nevralgice în această perioadă a anului, fiind foarte posibil să plouă. Este posibil ca și temperaturile să fie coborâte. Ultima cursă de 24 de ore la Nurburgring a fost neutralizată pentru mai mult de nouă ore ca urmare a unei ploi torențiale, astfel că există mari șanse să vedem la lucru pneurile de ploaie din gama Cinturato la un moment dat în acest weekend. Aversele de ploaie frecvente în zona Eifel fac ca suprafața pistei să fie mereu „verde” și alunecoasă, cauciucul așezat pe pistă fiind adesea spălat de ploaie.
  • Există câteva vibratoare agresive în șicane (în special în șicana NGK) care obligă piloții să adopte o linie curată.
  • Nurburgring este în general un circuit echilibrat, cu un mix egal de forțe laterale și longitudinal care acționează asupra mașinii.
  • Acum virajul 7 este destul de complicat: se decelerează puternic la intrare, iar pneul stânga față trebuie să compenseze unghiul de abordare neobișnuit al virajului.
  • Vremea mai rece de 10 grade poate genera „crăpături” ale pneurilor, ceea ce necesită o atenție deosebită la montaj și în zonele de păstrare ale echipelor.

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

„Nurburgring este practic o locație nouă pentru noi, astfel că ne-am pregătit ca și cum am fi venit aici pentru prima dată în Formula 1, deși desigur, ne amintim că am fost prezenți aici în multe campionate, de nenumărate ori. Pentru a ne asigura că avem totul acoperit, am adus cele trei compoziții din mijlocul gamei, și care se potrivesc foarte bine condițiilor diverse de aici.

Probabil cel mai important factor va fi vremea, cu temperaturi coborâte și ploaie, în această perioadă a anului. Drept rezultat, echipele s-ar putea confrunta cu circumstanțe neobișnuite, pe o pistă care nu le este familiară. Astfel, această cursă ar putea favoriza piloții și echipele care pot obține aderențe rapid. Cred că este corect să afirmăm că ne așteaptă o cursă cu multe variabile, și unde vom putea vedea la lucru toate cele cinci compoziții de pneuri pe care le-am adus la cursă.”

Alte știri Pirelli:

  • Raliul de casă al Pirelli din cadrul Campionatului Mondial de Raliuri (WRC) – Raliul Italia Sardinia – se va derula în același weekend cu Eifel Grand Prix. Compania italiană folosește acest raliu pentru a prezenta noua gamă de pneuri pentru Campionatul Mondial de anul viitor. Într-un display unic, Petter Solberg, campionul mondial din 2003, va pilota mașina de test Citroen C3 WRC în ultima probă a raliului Power-Stage – co-pilotat de pilotul de teste Pirelli, Andreas Mikkelsen.
  • Cursa de 8 ore de la Indianapolis – ultima etapă din Intercontinental GT Challenge Powered by Pirelli – a avut loc weekendul trecut pe legendarul circuit American și a fost câștigată de Walkenhorst Motorsport cu un BMW M6 GT3.
  • Eifel Grand Prix va fi prima cursă fără Formula 2 și Formula 3. Cu mai puține curse suport și mai puțin cauciuc pe pistă: ceea ce are un efect asupra evoluției pistei.
Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version