Home GT Super GT (Japan) Yamashita: Lipsa de consecvență m-a costat şansa la titlu cu Rookie Racing

Yamashita: Lipsa de consecvență m-a costat şansa la titlu cu Rookie Racing

Vizualizări: 18892

Kenta Yamashita crede că lipsa de consecvență a costat echipa Rookie Racing Toyota o șansă autentică la titlul SUPER GT în primul său sezon ca ținută independentă.

Yamashita s-a reunit cu partenerul său, câștigător al titlului în 2019, Kazuya Oshima, la bordul Toyota GR Supra numărul 14, după un an de la SUPER GT, duo-ul și-a deschis campania cu o victorie la Okayama în aprilie.

Ei au urmat cu o surpriză pe locul doi la Fuji 500 km pentru a se stabili în fruntea tabelului de campionat, înainte de a îndura o serie mizerabilă de patru curse în afara punctelor.

Un loc al șaselea pentru Yamashita și Oshima în cea mai recentă cursă de la Motegi i-a menținut pe duo abia în lupta pentru titlul matematic înainte de finala sezonului Fuji din acest weekend, la 20 de puncte în spatele liderului Naoki Yamamoto.

Yamashita a recunoscut că ar fi „mai mult sau mai puțin” imposibil să renunți la acel teren și a reflectat asupra incapacității Rookie Racing de a marca la fel de constant ca Kunimitsu Honda #1 de la Yamamoto și Tadasuke Makino.

Yamashita: Lipsa de consecvență m-a costat şansa la titlu cu Rookie Racing

„Câștigând prima cursă și terminat pe locul doi în Fuji, până în acel moment, m-am simțit perfect”, a spus Yamashita pentru Motorsport.com. „Dar de la următoarea cursă de la Motegi am avut multă greutate de succes, dar au fost o mulțime de lucruri care nu au mers bine și când toți ceilalți au avut o pondere de succes similară, nu am putut obține puncte… lucrurile mergeau într-un direcție proastă.

„Am avut ceva ghinion și asta nu poate fi evitat, ca atunci când am avut penalizare la motor la Autopolis. Dar dacă am fi putut înscrie puncte cu greutatea succesului, cum ar fi mașina numărul 1, cred că am fi putut face mai multe.”

Yamashita a recunoscut că pachetul Toyota a fost mai slab în ansamblu decât Honda, care a câștigat patru din cele șapte curse în acest an până acum și are echipajele sale de conducere ocupând primul, al doilea și al treilea în clasamentul piloților.

„Dacă te uiți la rezultate, poți vedea că Honda are un consum mai bun de combustibil, iar mașina lor este mai rapidă… media lor de scor este mare și, chiar și cu greutatea de succes, își pot demonstra performanța mai bine decât noi”, a spus el.

„Dar chiar și în comparație cu celelalte Honda, mașina numărul 1 a avut o mulțime de curse puternice, așa că am impresia că echipa lucrează foarte mult și piloții lor fac o treabă grozavă.”

Yamashita speră să profite de puterea tradițională a Toyota la Fuji pentru a încheia sezonul cu o victorie, indiferent de situația din campionat, și speră să o folosească drept trambulină pentru o adevărată provocare a titlului în 2022.

„Anul acesta Rookie Racing s-a despărțit de Cerumo [care a condus mașina numărul 14 în 2020] și, deși au fost momente în care lucrurile nu au mers bine, atmosfera în echipă este foarte bună”, a spus el.

„Deși va fi greu să câștigi titlul anul acesta, am senzația că putem face un efort și mai mare decât anul acesta pentru a încerca să-l obținem anul viitor.”

Mai multe ştiri despre Campionatul de Super GT găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version