Home Endurance WRT vizează extinderea în LMP2 pentru 2021

WRT vizează extinderea în LMP2 pentru 2021

Vizualizări: 14382

Echipa belgiană WRT își propune să se extindă în LMP2 în următorul sezon, în pregătirea pentru o posibilă campanie LMDh în World Endurance Championship în viitor.

Câștigătorul atât al Spa, cât și al Nurburbring 24h, cu Audi GT3, lucrează la absolvirea cu normă întreagă spre LMP2, cu cel puțin un ORECA-Gibson 07, cel mai probabil în WEC. Șeful echipei, Vincent Vosse, a declarat că efortul său de a intra în class face parte din ambiția sa de a provoca la onoruri la French endurance classic din categoria LMDh. El a explicat că ar fi o mișcare firească ca WRT să-și continue colaborarea cu Audi, care a anunțat luni că se pregătește în mod activ pentru o intrare în LMDh, în cazul în care WRT se va muta în top flight sportscar racing, dar nu a exclus colaborarea cu un alt producător.

„Când am creat echipa pentru 2010, obișnuiam să merg la culcare visând la a fi la Le Mans 24h cu Audi”, a spus Vosse. „Lucrez spre acest scop de 10 ani și, dacă vom intra în LMP2 anul viitor, este pentru că vrem să ne pregătim pentru LMDh. LMDh are în mod clar un viitor mare și vreau să fac parte din el.”

WRT vizează extinderea în LMP2 pentru 2021

Vosse a subliniat că încă nu și-a pus la punct programul LMP2 pentru 2021.

„Încă nu s-a făcut nimic, dar anunțul de luni de la Audi mă face să cred că trebuie să lucrez și mai mult”, a spus acesta. El a dezvăluit că se concentrează pe WEC pentru anul viitor, mai degrabă decât pe seria europeană Le Mans, în care WRT a făcut o apariție unică în 2016.

„Principalul lucru este că trebuie să participăm la Le Mans, pentru că este atât de important din punct de vedere comercial și singura noastră modalitate de a garanta asta este să concurăm în WEC”, a explicat Vosse.

WRT a rulat un Ligier-Judd / BMW JSP2 când a terminat pe locul doi la apariția sa ELMS solo în septembrie 2016, dar Vosse a descris designul dominant ORECA drept „alegerea evidentă” a șasiului.

„În mod clar, dacă vrei să fii competitiv, mai ales dacă doar ce te înscrii, trebuie să conduci un ORECA”, a spus el. Vosse a adăugat că speranțele sale de a rămâne în DTM atunci când va face trecerea de la  Class 1 touring car la regulile GT3 pentru sezonul viitor, se estompează.

Sursa: World Endurance Championship
Photocredit: World Endurance Championship
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version