Home Endurance FIA World Endurance Championship (WEC) WEC Sebring 1000 Mile: Glickenhaus uzurpă poziția de lider în clasamentul FP3...

WEC Sebring 1000 Mile: Glickenhaus uzurpă poziția de lider în clasamentul FP3 în fața celor de la Alpine.

Vizualizări: 21331

Glickenhaus a ocupat primul loc în cea de-a treia sesiune de antrenamente libere pentru runda inaugurală a Campionatului Mondial de Anduranță de la Sebring, vineri, cu patru zecimi în fața celor de la Alpine.

Clasa Hyper:

La fel ca și în a doua sesiune de miercuri după-amiază, Alpine A480-Gibson LMP1 a stat în fruntea clasamentului pentru cea mai mare parte a sesiunii de joi dimineață, doar pentru ca Glickenhaus 007 LMH să treacă în față spre final. După o zi de miercuri liniștită pentru Toyota GR010 HYBRID, aceștia au făcut un prim 1-2 cu Brendon Hartley în fața lui Jose Maria Lopez, dar ambii nu au reușit să coboare sub bariera de 1m50s.

Glickenhaus

Nicolas Lapierre a fost apoi cel mai rapid cu 1m50,293s în timpul perioadei de o oră de antrenamente, înainte de a lucra până la 1m49,664s, care părea să îi consolideze poziția în fruntea timpilor. Dar cu 20 de minute înainte de finalul sesiunii, francezul Olivier Pla, colegul lui Lapierre, l-a depășit pe acesta pe primul loc cu un timp de 1m49,261s și a încheiat sesiunea pe primul loc pentru Glickenhaus, cu 0,403s mai rapid decât Alpine.

Clasa LMP-2:

Al treilea cel mai rapid a fost United Autosports LMP2 ORECA al lui Filipe Albuquerque, cu 1m49,745s, la doar 0,081s de ritmul lui Alpine. Efortul pilotului portughez l-a împins pe compatriotul său Antonio Felix da Costa pe locul patru cu Jota LMP2 ORECA, cu un tur de 1m49,980s.

Clasa LM GTE Pro:

Toyota a încheiat sesiunea pe locurile cinci și opt, mașina #7 stabilind 1m50.169s, înaintea lui Paul di Resta, care a făcut 1m50.438s cu a doua mașină United ORECA și a mașinii similare a AF Corse.

Porsche 911 RSR-19 #91 a condus timpii GTE Pro la început, Gianmaria Bruni stabilind baremul la 1m57,672s. După o perioadă la boxe, Michael Christensen, cel care a condus miercuri, a depășit timpul coechipierului său Bruni cu un tur de 1m57,448s imediat după jumătatea sesiunii de o oră, la bordul mașinii #92.

Clasa LM GTE Am:

Nick Tandy a ocupat locul al treilea în singurul Chevrolet Corvette C8.R, la doar 0,021s de Bruni, urmat de Porsche-ul liderului GTE Am Team Project 1 al lui Matteo Cairoli, cu 1m58,776s. Ferrari 488 GTE Evo de la AF Corse a avut din nou probleme, James Calado nereușind să coboare sub 1m59,005s pe locul cinci, la puțin peste o zecime de Harry Tincknell, în cel mai bun dintre Porsche-urile Dempsey Proton GTE Am.

  • Calificările pentru cele 1000 de mile de la Sebring de vineri încep la ora 01:00 (Sâmbăta), ora României.
  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Getty Images
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version