Home F1 Verstappen vine de pe locul nouă și îl învinge pe Perez

Verstappen vine de pe locul nouă și îl învinge pe Perez

Vizualizări: 14747

Max Verstappen l-a depășit pe Sergio Perez într-o bătălie strategică între piloții Red Bull Racing în Marele Premiu de Formula 1 de la Miami, depășindu-l pe coechipierul său în turul 48 și obținând victoria.

Olandezul a câștigat de pe locul nouă pe grila de start, după ce sâmbătă a pierdut șansa de a stabili un timp de calificare după ce a ratat prima cursă și a fost privat de o nouă șansă din cauza accidentului lui Charles Leclerc din finalul sesiunii. El a fost echipat cu anvelopa hard, într-o contra-strategie față de Perez, care a început cursa din pole position cu pneuri medium, iar mexicanul s-a asigurat că va rămâne în fața colegului de start din prima linie, Fernando Alonso.

Verstappen

Max Verstappen a coborât inițial pe locul 10 la start, deoarece Valtteri Bottas – care a pornit alături de el pe grila de start – a avut o evadare mai bună și a trecut de Red Bull și de mașina Alpine F1 a lui Esteban Ocon. Dar dublul campion s-a acomodat, expediind rapid cele două mașini din față până la finalul turului al doilea.

Mai departe, o mutare maiestuoasă asupra lui Charles Leclerc și Kevin Magnussen, care erau implicați într-o luptă delicioasă pentru locul șase, l-a adus pe Max Verstappen mai aproape de partea din față a plutonului. O serie de tururi rapide în primele etape au continuat apoi să îl readucă în joc pe Max Verstappen, care a primit o tracțiune de la George Russell cu DRS pentru a trece în picaj în virajul 17 în al optulea tur al cursei – în timp ce britanicul se plângea de vibrații la frânare.

Pierre Gasly a fost următorul în turul următor și s-a dovedit a fi o pradă ușoară în popularul ac de păr din virajul 17, trecându-l pe Max Verstappen în primii patru la sfârșitul turului 10. A fost nevoie de o perioadă comparativă lungă de timp pentru ca acesta să ajungă în spatele lui Carlos Sainz, dar Max Verstappen l-a depășit pe spaniol în turul 14, în timp ce Carlos Sainz avea DRS de la Fernando Alonso în față pentru a oferi o apărare simbolică.

Fernando Alonso a fost, de asemenea, eliminat în turul următor, ceea ce este exact ceea ce Fernando Alonso a prezis în glumă într-un interviu de ieri, când a spus că Max Verstappen îl va prinde probabil până în turul 15, ceea ce arată perspicacitatea incredibilă pe care o are Fernando Alonso. Sergio Perez avea acum un avans de 3,6s în fruntea clasamentului, dar mexicanul a raportat că pneul dreapta față începea să cedeze, în timp ce pneurile medium începeau să granuleze în condițiile fierbinți din Miami.

Max Verstappen a redus diferența la 2.2s înainte ca Sergio Perez să intre în cursă și să schimbe pneurile sale medii îmbătrânite cu un set de pneuri hard în turul 20, oferindu-i lui Max Verstappen conducerea, iar apoi a devenit un caz în care ambele mașini și-au gestionat pneurile hard. Sergio Perez a avut sarcina mai dificilă de a încerca să reducă un dezavantaj de 18 secunde față de Max Verstappen, care a trebuit pur și simplu să mențină diferența înainte de oprirea sa la boxe pentru pneuri medium mai târziu în cursă.

Până în turul 32, Sergio Perez a redus diferența la 14,8s, dar Max Verstappen a început apoi să ridice ritmul și a reușit să se asigure că diferența poate crește din nou în următoarele 13 tururi. Max Verstappen a apelat în cele din urmă la pneuri medium la 12 tururi de la final, după ce a mărit diferența la 18,3 secunde, dar a cedat pentru scurt timp conducerea coechipierului său și a ieșit la 1,6s în urmă după ce s-a efectuat oprirea la boxe.

Depășirea lui Max Verstappen părea inevitabilă, deși Sergio Perez și-a oferit apărarea în virajul 17, în turul 47 al circuitului, pentru a-și ține coechipierul în spate. Cu toate acestea, Max Verstappen a rămas aproape și a trecut fulgerător în virajul 1 în turul următor pentru a pecetlui victoria, înregistrând cel mai rapid tur în penultimul tur. Sergio Perez a trecut linia de sosire la 5,3s în urmă, în timp ce Fernando Alonso a completat podiumul la 20,9s în urmă – considerând că a avut o “cursă solitară” până pe locul trei.

George Russell și-a croit drum printre mai mulți piloți care urmau o strategie opusă și i-a depășit pe ambii piloți ai Scuderiei Ferrari pentru a prinde locul patru, Carlos Sainz fiind în spatele său pe locul cinci, după ce s-a agățat de Fernando Alonso la începutul cursei. Lewis Hamilton a făcut o manevră târzie asupra lui Charles Leclerc în turul 55 pentru a salva locul șase de la un start de pe locul 13, făcând ca strategia opusă să funcționeze prin pornirea pe harduri, deși a fost prins în spatele lui Nico Hulkenberg în prima jumătate a cursei.

Între timp, Charles Leclerc a petrecut o mare parte din cursă luptându-se cu pilotul Haas F1, Kevin Magnussen, care nu avea de gând să renunțe la un punctaj pentru echipa locală și a transformat poziția a șaptea de pe grila de start în aceeași poziție până la final, în fața piloților Alpine F1, Pierre Gasly și Esteban Ocon. Kevin Magnussen a completat top 10, cu 1,3s în fața lui Yuki Tsunoda, care se apropia rapid la finalul cursei.

GP24 PronoContest, jocul 100% gratuit de Pronosticuri Formula 1:

Faceți clic pe imaginea de mai sus pentru a accesa site-ul GP24 PronoContest (https://gp24-pronocontest.ro/) unde puteți juca jocul de pronosticuri F1 100% gratuit și puteți câștiga premii interesante.

F1, Marele Premiu de la Miami – Rezultatele Cursa:

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version