Latest Posts

Esteban Ocon face aluzii: nu va mai fi cu Alpine în Abu Dhabi?

Vizualizări: 2938

Pilotul de Formula 1 Esteban Ocon ar putea pierde cockpit-ul de la Alpine înainte de finalul sezonului 2024 din Abu Dhabi, cel puțin asta spune el

A fost Marele Premiu al Qatarului din 2024 ultima cursă pentru Esteban Ocon la Alpine? Ocon însuși a dat de înțeles acest lucru reprezentanților mass-media de la Circuitul Internațional Lusail după abandonul său din prima rundă, mulțumind în mod expres echipei sale – „pentru munca grea în acest weekend de cursă și pentru munca grea pe parcursul întregului an”. Acesta din urmă, în special, lasă loc pentru speculații.

Alpine, pe de altă parte, nu spune nimic. „Nu există o declarație oficială cu privire la această chestiune”, a declarat echipa ca răspuns la solicitările diferitelor mass-media.

ocon

Prin urmare, rămâne de văzut dacă Ocon va sta în Alpine A524 pentru ultima dată la finala Formulei 1 din 2024 de la Abu Dhabi de la sfârșitul săptămânii viitoare sau dacă – așa cum se bănuiește – succesorul său Jack Doohan, confirmat pentru 2025, va fi promovat în cabina obișnuită înainte de timp.

Cu toate acestea, cuvintele ulterioare ale lui Ocon sună, de asemenea, ca un cântec de lebădă pentru perioada petrecută la Alpine: „Când lucrurile nu mergeau atât de bine, inginerii și mecanicii au rămas împreună, iar acesta a fost cel mai important lucru. Iar acum este important să privim înainte și să vedem ce putem pregăti pentru viitor”.

Ultima frază ar putea fi – oarecum voalat – o referire la iminenta sa trecere la Haas și la primul său test cu Haas VF-24, care este programat pentru testele cu pneuri Pirelli la două zile după cursa finală din Abu Dhabi.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Dorința lui Ocon de a fi eliberat pentru testul de la Abu Dhabi ar fi putut fi catalizatorul plecării sale timpurii de la Alpine: Potrivit raportului, Alpine i-ar fi permis lui Ocon să ia parte la primul test Haas în schimbul renunțării lui Ocon la ultimul Mare Premiu de la Abu Dhabi.

Comentariul conform căruia lucrurile „nu au mers atât de bine” în 2024 se leagă de o serie de declarații ale lui Ocon din ultimele săptămâni, în care acesta a acuzat uneori mai mult, alteori mai puțin direct Alpine că se află într-un dezavantaj tehnic față de coechipierul său Pierre Gasly. Cu toate acestea, Alpine a negat întotdeauna ferm acest lucru și a asigurat în mod repetat că ambele mașini sunt la același nivel tehnic.

Faptul că lui Gasly i s-a acordat prioritate în Qatar, de exemplu, cu cel mai recent pachet de actualizare care cuprinde un nou nas și o nouă aripă față, este o procedură obișnuită pentru echipele de Formula 1 atunci când este disponibil un singur set de piese. Atunci, pilotul cu cele mai bune puncte primește de obicei preferință, în acest caz Gasly. Cu atât mai mult cu cât Gasly este cel care va concura și pentru Alpine în 2025 și nu Ocon.

ocon

Accident în faza de start în Qatar

Ocon s-a retras din Marele Premiu al Qatarului în faza de start cu monopostul avariat, după ce a fost implicat într-un incident cu pilotul Haas Nico Hülkenberg și cu pilotul Williams Franco Colapinto în primul viraj. Hülkenberg a declanșat situația, dar a fost singurul dintre cei trei implicați care a putut continua, înainte ca și Hülkenberg să abandoneze prematur.

Ocon a concurat pentru Alpine din 2020, când aceasta era încă echipa de lucru Renault în Formula 1. Echipa a fost redenumită la numele său actual pentru sezonul 2021. În același an a avut loc cel mai mare succes al lui Ocon de până acum: victoria la Marele Premiu al Ungariei, unde a beneficiat de o cursă turbulentă și de sprijinul coechipierului său de atunci de la Alpine, Fernando Alonso.

Katar-GP, Circuitul internațional Losail:

01. Max Verstappen (NL), Red Bull Racing, 1:31:05,323
02. Charles Leclerc (MC), Ferrari, +6,031 sec
03. Oscar Piastri (AUS), McLaren, +6,819
04. George Russell (GB), Mercedes, +14,104
05. Pierre Gasly (F), Alpine, +16,782

06. Carlos Sainz (E), Ferrari, +17,476
07. Fernando Alonso (E), Aston Martin, +19,867
08. Guanyu Zhou (RCH), Sauber, +25,360
09. Kevin Magnussen (DK), Haas, +32,177
10. Lando Norris (GB), McLaren, +35,762

11. Valtteri Bottas (FIN), Sauber, +50,243
12. Lewis Hamilton (GB), Mercedes, +56,122
13. Yuki Tsunoda (J), Racing Bulls, +1:01,100 min
14. Liam Lawson (NZ), Racing Bulls, +1:02,656
15. Alex Albon (T), Williams, +1 Rundă

Out
Nico Hulkenberg (D), Haas, Turner
Sergio Perez (MEX), Red Bull Racing, Deteriorarea motorului
Lance Stroll (CDN), Aston Martin, Daune cauzate de coliziune
Esteban Ocon (F), Alpine, Accident
Franco Colapinto (RA), Williams, Accident

ocon

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss