Home Moto MotoGP Martin este măgulit de interesul echipei Ducati pentru 2021.

Martin este măgulit de interesul echipei Ducati pentru 2021.

Vizualizări: 10512

Pilotul Red Bull KTM Ajo Moto2 ™ discută despre interesul mărcii italiene și își admite obiectivul de a sări la MotoGP ™ în sezonul viitor.

Jorge Martin (Red Bull KTM Ajo) a fost unul dintre invitați la ultima ediție a Podcast-ului spaniol MotoGP ™, prezentat de Ernest Riveras și Izaskun Ruiz de DAZN_ES.  În cadrul interviului său, Campionul Mondial Moto3 ™ 2018 a vorbit despre un interviu recent cu directorul sportiv al Ducati Corse, Paolo Ciabatti, în care a recunoscut că pilotul spaniol se afla pe radarul făbricii italiene ca viitor pilot.

În ultimii ani, a existat o schimbare generațională în MotoGP ™ care a devenit cea mai notabilă la sfârșitul anului 2019, când Jorge Lorenzo s-a retras. Și a continuat cu Rookie of the Year, Fabio Quartararo, semnând pentru Monster Energy Yamaha MotoGP, în locul lui Valentino Rossi în 2021. Martin a mărturisit că această schimbare reprezintă o oportunitate pentru tinerii talente care își găsesc drum în Moto2 ™, spunând „Este momentul în care piloții mai tineri iau măsuri”.

Martin este măgulit de interesul echipei Ducati pentru 2021.

Desigur, Ducati a început planificarea pentru 2021 și nu numai, deoarece fiecare fabrică privește talentul din clasa Moto2 ™ cu intenția de a le semna în viitorul apropiat. Acest lucru a fost sugerat de Ciabatti însuși, sugerând Lorenzo Baldassarri (FlexBox HP 40), Enea Bastianini (Italtrans Racing Team) și Martin ca potențiali candidați Ducati. Tânărul spaniol a spus Podcast-ului spaniol MotoGP ™ că a fost măgulit de cuvintele lui Ciabatti și a fost mulțumit de faptul că munca sa grea a dat rezultate.

„Dacă echipele MotoGP se gândesc la tine, este pentru că faci ceva bine”, a spus Martin, care a fost flatat de interesul manifestat de Ciabatti. Cu toate acestea, Martin a afirmat că dorința sa principală este să ajungă la clasa premieră cu KTM.  Cu toate acestea, Martin a spus că consideră că stilul său de călărie ar putea să se potrivească cu performanțele GP-ului Desmosedici.  „Ducati este o bicicletă la care, datorită stilului meu actual de călărie, m-aș putea adapta mai bine”, în timp ce trecerea la una dintre echipele KTM MotoGP ™ ar însemna că trebuie să lucreze la stilul său, deoarece „KTM este o bicicletă asta mă obligă să frânez foarte târziu, să îl opresc și să deschid gazul mai devreme. ”

Anul acesta Martin călărește un șasiu Kalex în locul unui KTM, pe care spaniolul îl recunoaște a fost dificil să înceapă. „Când m-am urcat pe Kalex, mi-a fost greu. Nu este că nu merge repede, pentru că, cu stilul meu, pot merge repede, dar pentru a avea grijă de anvelope și de a scoate la maxim Kalex, trebuie să fac mai mult în colțuri. Este mai mult un stil Yamaha.

„Anul acesta va trebui să-mi schimb stilul și apoi, în funcție de locul în care voi merge în viitor, să-l schimb din nou. Este un pic complicat, dar este ceea ce este “, a adăugat Martin, care a explicat că lasă negocierile off-track – cum ar fi zvonurile Ducati – să fie tratate de managerul său. Vom vedea că Martin trece la clasa premieră în 2021? Și dacă da, cu ce producător va fi …

Martin vorbea pe Podcast-ul spaniol MotoGP ™. Compatriotul Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) s-a aflat în cariera sa pe Podcast-ul Last On The Brakes MotoGP ™ săptămâna trecută, cu Danilo Petrucci (echipa Ducati) care împărtășește povești precum cum a renunțat aproape la visul său în 2014 în ultimul episod.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version