IMSA Long Beach: Action Express Cadillac bate Acuras

Action Express Cadillac cu Filipe Albuquerque și Joao Barbosa au câștigat 2019 BUBBA Burger Sport Grand Prix la Long Beach, a treia rundă a Campionatului IMSA WeatherTech SportsCar, învingând echipa Acura Team Penske ARX-05.

Acura de la Helio Castroneves a pornit de la startul lui Felipe Nasr, pe 31 AXR Cadillac DPi-VR, dar Tristan Nunez a făcut cele mai bune progrese, urcând cu #77 Mazda RT24-P de pe locul 6 pe 3 forțându-l pe Juan Pablo Montoya, care era în al doilea Acura, să renunțe la poziția sa.

Bomarito a rotit # 55 Mazda RT24-P la Turnul 8 în timpul turului 2 și a ajuns în partea din spate a participanților, în timp ce puțin mai devreme în jurul turului, la Turnul 6, Jon Bennett a tăiat interiorul peretelui în CORE autosport Nissan și s-a oprit, aducând prudența completă. Evitarea mașinii lui Bennett l-a forțat pe Montoya să cedeze locul al patrulea lui Wayne Taylor Racing Cadillac de la Jordan Taylor

După repornire, Castroneves și-a păstrat avântul, dar la sfârșitul turului 8, el a încetinit, ca să poată ieși din ac de par, deoarece a lovit accidental limitatorul de viteză, care i-a permis lui Nasr și lui Nunez să-l întreacă. Dar presiunea asupra lui Taylor a fost ușurată atunci când s-a constatat că Taylor l-a trecut pe Montoya sub un galben local, iar WTR Caddy ar primi o penalizare.

Bomarito, între timp,s-a oprit pentru o ajustare și înlocuire de către Harry Tincknell,iar  # 55 a rămas două tururi în urmă. Apoi, s-a oprit pe drumul cel bun și a mers din nou, dar nu înainte de prudența cursului complet. Asta a declanșat toate prototipurile din circuit, cu excepția Cadillac-ului Juncos Racing, condus de Kyle Kaiser. Din nefericire pentru echipajul # 31 al lui AXR, Cadillac – acum condus de Pipo Derani – a pierdut o roată și a forțat o altă oprire.

Astfel, Kaiser a preluat conducerea înaintea lui Oliver Jarvis, care a preluat conducerea în fața Mazdei din Nunez, cu cele două Acura – acum conduse de Ricky Taylor și Dane Cameron – în al treilea și al patrulea.

Renger van der Zande, după ce a preluat WTR Cadillac de la Taylor, a bătut turnul 9, destul de tare, încât a trebuit să se oprească.

În turul 39, cu 56 de minute conduse, Kaiser a renunțat la conducere pentru a-și face primul stop și a se schimba cu Will Owen. Acest lucru l-a lăsat pe Jarvis în față, dar sub presiune intensă de la Acura, Cameron era nerăbdător să avanseze în fața coechipierului său înainte de a face o a doua oprire cu 38 de minute rămase.

Ricky Taylor și Stephen Simpson în # 84 JDC-Miller Cadillac s-au așezat pe următoarea etapă, cu Jarvis data viitoare, dar turele puternice ale lui Taylor și Cameron au asigurat căderea lui Jarvis în urma celor două Acura și a fost supus presiunii de la Simpson.

În față a fost Albuquerque, care a preluat conducerea de la Barbosa, a profitat de cea de-a doua oprire a lui AXR Cadillac cu mult timp înaintea rivalilor săi și apoi a stabilit mai multă distanță pentru a se arăta înaintea lui Acura.

Taylor a coborât pe coada Cadillac-ului lui Albuquerque cu 25 de minute rămase- deși Cameron a renunțat, în timp ce părea că a fost prins în trafic GTLM în momente inoportune.

A fost rândul lui Taylor să sufere într-o manieră similară în ultimele două tururi, Albuquerque reușind să treacă prin trafic la sfârșitul traseelor, lăsându-l pe urmăritor să în spatele GT. Astfel, Albuquerque a ajuns cu 0.740 sec înaintea lui Taylor, cu Cameron al treilea, cu încă 1.133sec în avans.

Jarvis a terminat avut loc pe locul 4 cu Mazda in fata lui JDC-Miller Cadillac, iar Derani s-a intors din calamitatea lui pentru a termina pe locul al saselea, dupa ce o treapta de tirziu a plecat, iar Owen a parasit masina Juncos.

GTLM: Porsche transformă pole-ul în victorie

Cele două Porsche 911 RSR ale lui Nick Tandy și ale lui Laurens Vanthoor au avut avantajul de calificare înaintea lui Oliver Gavin în # 4 Corvette C7.R, Sebastien Bourdais în # 66 Ford GT, al doilea Vette de Antonio Garcia, cele două BMW M8 și Ford Ryan Briscoe # 67.

Bourdais a fost primul la oprire, la puțin peste jumătate de oră.A fost perfect, galbenul a zburat pentru ca Mazda să se oprească pe pistă, așa că Ford – acum condus de Dirk Muller – a sărit în față când toți rivalii s-au aruncat în galben.

Preluînd de la Vanthoor, Earl Bamber a mutat # 912 in fata # 911 (acum cu Patrick Pilet la volan) pentru a doua oara in timp ce au fost impartiti de un prototip si au fost presati de cei doi Corvetti, acum cu # 3 înaintea # 4.

Acest cvartet se învârtea în Ford’s Muller și, odată cu încetinirea acului, Bamber ajunge în frunte. Cu toate acestea, Pilet nu a reușit să treacă și cu 22 de minute rămase, Magnussen s-a mutat pe locul trei după ce a trecut de Porsche pe frontul lung

Oprirea timpurie a lui Ford l-a lăsat pe Muller cu foarte puțin  combustibil în etapele de închidere, iar în ultima tură, cu cele două Corvette în spatele său, GT pur și simplu nu a putut să treacă, ceea ce a adus intrarea lui Magnussen în spatele lui – care a transformat Ford într-un perete.

Bamber a traversat linia cu 4.473sec în fața lui, iar Corvette, acum rănit de Magnussen, a fost escortat cu mașina lui Tommy Milner.

Muller a fost clasat pe locul patru înaintea Porsche-ului lui Pilet, Richard Westbrook în al doilea Ford și al celor două BMW.

  • Source: Motorsport Network
  • Photocredit: IMSA Weathertech Sportscar Championship

Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului.
Obtineti noua aplicatie GP24 si primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil.
100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.,

Pentru Android: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Google Playstore de pe dispozitiv.
Pentru iOS: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Apple Appstore de pe dispozitiv.