Home Rally World Rally Championship Huttunen încoronat campion, iar Mikkelsen câștigă la Monza

Huttunen încoronat campion, iar Mikkelsen câștigă la Monza

Vizualizări: 14373

Jari Huttunen a oferit o cursă solidă pe asfalt, zăpadă și gheață pentru a obține titlul campionatului WRC 3, duminică, la ACI Rally Monza. După ce a preluat conducerea joi seara, cu un avans timpuriu, finlandezul a optat pentru a nu se lăsa tras în lupta pentru câștigarea raliului.

În schimb, el și-a condus Hyundai-ul i20 R5 într-un ritm confortabil pe tot parcursul testelor de viteză rămase în weekend, pentru a reveni acasă cu 1m19,2s în urma lui Andreas Mikkelsen, pe locul trei. Rezultatul a fost suficient pentru a-i conferi lui Huttunen titlul la încheierea unui sezon în care s-a luptat din greu. Huttunen a fost aproape că nu și-a găsit cuvintele la sfârșitul etapei finale Serraglio Wolf Power și a spus:

“Este o senzație uimitoare. Mulțumesc echipei mele, tuturor sponsorilor mei și tuturor celor care m-au ajutat. Sunt foarte fericit, nu mai pot spune nimic.”

Huttunen încoronat campion, iar Mikkelsen câștigă la Monza

Performanța lui Mikkelsen s-a remarcat ca fiind una dintre cele mai bune ale raliului. Norvegianul s-a întors la WRC pentru prima dată din 2019 și și-a condus Skoda Fabia Evo către mai multe victorii de etapă, pentru a obține onoruri de categorie și a șaptea poziție la general.

Emil Lindholm a fost la 38,6s în spatele colegului său compatriot Huttunen, pe locul patru, în ciuda unei pene la Skoda de sâmbătă, în timp ce Kajetan Kajetanowicz a rotunjit clasamentul primilor cinci cu încă 1m40,5s mai în spate. Polonezul încheie anul al treilea în clasamentul campionatului.

Marco Bulacia finalizat evenimentul cu 4m51,6s pe locul șase și și-a asigurat al doilea loc în campionat. Debutantul campionatului, Josh McErlean, a dat dovadă de un ritm impresionant în Hyundai-ul său, terminând cu doar 16,5s în spatele Bulacia, pe locul șapte.

Yohan Rossel a smuls o roată din spate de pe Citroën-ul său în deschiderea de vineri dimineață și a fost lăsat să joace de-a recuperarea pentru restul evenimentului. Gregoire Munster a avut, de asemenea, probleme când și-a rotit i20-ul spre retragere în etapa finală.

Sursa: World Rally Championship
Photocredit: World Rally Championship
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version