Home F1 Christian Horner: Red Bull la „23 de secunde” în urma McLaren

Christian Horner: Red Bull la „23 de secunde” în urma McLaren

Vizualizări: 7448

Cât de mare este diferența dintre Red Bull și McLaren și ce plănuiește Red Bull să facă pentru a se apropia din nou în faza finală a sezonului 2024

Christian Horner, este întrebat cât de mare este diferența dintre echipa sa și McLaren în prezent. Horner răspunde prompt: „Dacă te iei după primul stint al lui Lando în Singapore, este de 23 de secunde”. Și este o cifră destul de mare, având în vedere că au mai rămas doar șase weekenduri de curse din sezonul 2024 al Formulei 1 și problemele continue ale Red Bull.

red bull

Cu toate acestea, Horner recunoaște treptat că echipa sa face progrese. Marele Premiu al Italiei de la Monza, în special, a dat Red Bull o „impresie clară” a ceea ce a mers prost în ultima vreme. Echipa sa de curse vrea acum să „construiască pe această realizare”.

Mai ales că acum a devenit clar când au început dificultățile tehnice actuale, și anume nu în 2024, ci în 2023, după cum explică Horner în continuare. El spune că, deoarece Max Verstappen este un maestru în a „ocoli problemele”, Red Bull nu și-a dat seama pentru o lungă perioadă de timp ce se întâmplă cu adevărat cu mașina de curse.

„A fost un pic ca în anii ’90, când doar Michael Schumacher putea conduce mașina, dar toți ceilalți aveau dificultăți cu ea. Max se poate descurca și cu o mașină care are anumite particularități. Așa că ceva s-a construit până la Monza”, spune Horner.

Ce a învățat Red Bull la Monza

Pe ultimul circuit real de Formula 1 de mare viteză cu aripi minime, a devenit clar „cât de puțin sunt în armonie axele față și spate”. De asemenea, a devenit clar că cifrele din simulări și de pe circuit erau „la kilometri distanță”.

„Deci, da, mai avem ceva de lucru”, spune Horner. „Este vorba despre modul în care mașina reacționează mecanic și aerodinamic și, bineînțeles, despre utilizarea pneurilor, care este deosebit de importantă în acest an. Dar suntem hotărâți să ne ocupăm de toate acestea.”

Starea dorită pentru Red Bull RB20 este un echilibru bun „pe ambele punți” și ca mașina „să dea încredere piloților”, a continuat șeful echipei. Cu toate acestea, Horner are îndoieli că acest lucru este realist pentru Marele Premiu al SUA de la Austin, nu în ultimul rând din cauza formatului de sprint din acest weekend și a faptului că echipa trebuie să fie „bine poziționată chiar de la început”.

Regulamentul Formulei 1 este un handicap pentru Red Bull

În plus, se lucrează la „soluții” pentru problemele Red Bull, dar regulamentul Formulei 1 face dificilă recuperarea decalajului de către o echipă de top, subliniază Horner. „Un factor”, de exemplu, este sistemul de handicap pentru cercetare și dezvoltare în tunelul de vânt și cu programe digitale, care oferă mai puțin timp echipelor de top.

„Și în condițiile plafonării bugetului, trebuie să te gândești foarte bine cum îți investești banii, pentru că fiecare investiție trebuie să fie corectă. Înainte puteai pur și simplu să mergi înainte și să produci fiecare etapă de expansiune imaginabilă. Nu vă mai puteți permite să faceți asta”, spune Horner. „Trebuie să decizi în avans ce va fi produs și ce va merge pe mașină.”

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version