Home F1 Honda nu se gândește la pedepsi: “Motoarele noastre vor dura până la...

Honda nu se gândește la pedepsi: “Motoarele noastre vor dura până la sfârșit”

Vizualizări: 15598

În luna iunie a acestui an a fost confirmat: Red Bull Racing va folosi motoarele Honda din sezonul următor. O ușurare pentru mulți dintre fanii Red Bull, deoarece motorul Renault a eșuat adesea la momente cruciale. Dar cum rămâne cu fiabilitatea noilor motoare japoneze în 2019 ?

Pentru a afla acest lucru, Frank van Nunen (Autorul GP24) a vorbit cu directorul tehnic al Honda F1, Toyoharu Tanabe. În plus față de așteptările legate de fiabilitatea anului viitor, a fost vorba și despre puterea puternică. De ce, ce anume așteaptă fanii Red Bull anul viitor? “Asta e încă o speculație”, recunoaște Tanabe.

“Desigur, au existat rapoarte aici și acolo despre un motor Honda de la Toro Rosso în acest an. Dar nu uitați că toate aceste sunete au venit de la terțe părți sau de la Red Bull. Cu toate acestea, este încă prea devreme pentru ca noi să estimăm performanța sursei noastre de energie în 2019. În plus, în mod evident depinde, de asemenea, de concurență. Vom fi comparati cu ei si pe aceasta baza va fi posibil sa le evaluam “, spune directorul tehnic.

Tanabe consideră că fiabilitatea a crescut în 2018
În ciuda “zgomotului pozitiv” din paddock despre motoarele Honda de la Toro Rosso, mulți fanii de la Formula 1 s-au încruntat aici și acolo. Pierre Gasly și Brendon Hartley au fost adesea adesea găsiți lângă locul de muncă ca rezultat al unei surse de putere falimentare. Cu toate acestea, Honda crede că fiabilitatea motoarelor a crescut.

“Desigur, comparativ cu anul trecut, fiabilitatea noastră a crescut considerabil în sezonul 2018”, spune Tanabe. “Dar, de asemenea, pentru anul viitor se pune foarte mult accentul pe” fiabilitate “. Am primit o mulțime de date utile din colaborarea cu Toro Rosso în acest an și asta ajută foarte mult la dezvoltarea pentru sezonul următor. În plus, ajută la faptul că regulile privind motoarele pentru sezonul următor nu s-au schimbat. Prin urmare, putem continua cursul fără revoluții “.

“Cu toate acestea, este adevărat că Gasly și Hartley au avut puține izbucniri și sancțiuni între ele”, confirmă directorul. “Dar asta a fost din toate motivele diferite. La începutul anului, au fost multe despre părți care s-au rupt. În plus, motorul a rupt uneori din cauza prăbușirilor și, de asemenea, am luat unele sancțiuni “tactice” pentru a face din nou în altă parte.

Honda nu este îngrijorată de reglementările privind trei motoare
Începând cu acest sezon, în Formula 1 există o regulă care interzice echipelor să folosească mai mult de trei surse de energie pe an, cu consecința unor sancțiuni în rețea. În acest an, ambii șoferi au obținut mai multe sancțiuni la Toro Rosso.

Potrivit lui Tanabe, totuși, Red Bull Racing nu trebuie să-și facă griji că motoarele echipei nu vor dura până la sfârșitul anului viitor. “Bineînțeles că încercăm să obținem maximum trei motoare, la fel ca toți ceilalți producători. Suntem încrezători că vor continua până la sfârșit. ”

Photocredit: Red Bull Content Pool / Getty Images)

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version