Honda admit exceeding F1 engine limit is inevitable in 2019

Honda motorsport boss Masashi Yamamoto admits the company won’t be trying to stay within Formula 1’s limit on engine parts in 2019.

Currently, every driver can only use three internal combustion engines, MGU-H and turbochargers, and two MGU-K, control electronics and batteries over the course of a season.

Last year, only Mercedes and Ferrari of the four manufacturers were able to those boundaries and that may well be the case again this year.

Indeed, as Honda prepare for a new partnership with Red Bull, reliability remains the only question after significant gains in power over the past 12 months.

And now Yamamato was quoted by Japanese outlet Sportiva as claiming the Japanese company will be targeting the use of five engines over the season, meaning at least two races where penalties will be needed.

Permitted upgrades may be expected as power sensitive circuits like Baku and Canada, but discussions are reportedly already taking place between Honda and Red Bull as to which circuits would be preferable to take those grid drops.

Monza would be a strong possibility with possibly Hockenheim a few races earlier also a circuit where overtaking would be easier.

The question will be whether these penalties could prove decisive as Red Bull target a title challenge with Max Verstappen in 2019.

Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului.
Obtineti noua aplicatie GP24 si primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil.
100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.,

Pentru Android: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Google Playstore de pe dispozitiv.
Pentru iOS: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Apple Appstore de pe dispozitiv.

Honda recunoaște că va încerca să întreacă limita F1 a motorului, în 2019

Honda Motorsport seful Masashi Yamamoto admite că firma nu va încerca să rămână în limita de Formula 1 când vine vorba de piese de motor în 2019.

În prezent, fiecare șofer poate utiliza numai trei motoare cu ardere internă, MGU-H și turbocompresoare și două MGU-K, controlate electronic și baterii pe parcursul unui sezon.

Anul trecut, doar Mercedes și Ferrari dintre cei patru producători au reușit să atingă aceste limite și acest lucru ar putea fi cazul în acest an

Într-adevăr, pe măsură ce Honda se pregătește pentru un nou parteneriat cu Red Bull, fiabilitatea rămâne singura întrebare după câștiguri semnificative în putere în ultimele 12 luni.

Iar acum Yamamato a fost citat de compania japoneză Sportiva, afirmând că compania japoneză va viza utilizarea a cinci motoare pe parcursul sezonului, ceea ce înseamnă cel puțin două curse în care vor fi necesare sancțiuni.

Modernizările permise pot fi circuite sensibile la putere, cum ar fi Baku și Canada, dar deja există discuții între Honda și Red Bull cu privire la care circuite ar fi preferabile pentru a lua acele picături de rețea

Monza ar fi o posibilitate cu eventualul Hockenheim câteva curse mai devreme, de asemenea, un circuit în care depășirea ar fi mai ușoară.

Întrebarea va fi dacă aceste sancțiuni ar putea fi decisive, deoarece Red Bull vizează  titlul cu Max Verstappen în 2019

Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului.
Obtineti noua aplicatie GP24 si primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil.
100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.,

Pentru Android: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Google Playstore de pe dispozitiv.
Pentru iOS: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Apple Appstore de pe dispozitiv.

Race Calendar & Standings
  • GP Monaco

    Monte Carlo, Formula 1

    Organized By: F1 World Championship

    26
    May

  • GP Canada

    Circuit Gilles Villeneuve, Formula 1

    Organized By: F1 World Championship

    09
    June

  • GP France

    Circuit Paul Ricard, Formula 1

    Organized By: F1 World Championship

    23
    June