Home Moto WSBK Honda “a fost cu adevărat impresionată” de debutanții WSBK Lecuona și Vierge

Honda “a fost cu adevărat impresionată” de debutanții WSBK Lecuona și Vierge

Honda
Vizualizări: 32970

Șeful echipei Honda World Superbike, Leon Camier, spune că este „foarte impresionat” de performanța noilor piloti ai echipei pentru 2022, Iker Lecuona și Xavi Vierge.

După ce a pierdut serviciile lui Alvaro Bautista în favoarea lui Ducati, Honda a făcut furori anul trecut, când a ales să-l arunce pe experimentatul Leon Haslam în favoarea fostului pilot KTM MotoGP Lecuona și a absolventului Moto2 Vierge. Cei doi tineri spanioli au testat Honda CBR1000RR-R la testul post-sezon de anul trecut de la Jerez și au acumulat mai mult kilometraj miercuri pe aceeași pistă în prima lor rulare din 2022.

Vierge a înregistrat al doilea cel mai rapid timp al zilei, 1m40.342s, scăzând cu doar 0.026s de pilotul Kawasaki Alex Lowes, în timp ce Lecuona era chiar în urmă cu 1m40.496s. Jonathan Rea, de șase ori campion, a renunțat la acțiunea zilei pentru a-și păstra alocarea de teste. Camier a spus că, deși rămân primele zile pentru perechea de începători Honda, semnele de până acum au fost încurajatoare.

„Prima mea impresie despre ambii piloți a fost foarte, foarte pozitivă”, a spus Camier pe site-ul oficial WSBK. „Amândoi sunt piloți destul de diferiți în abordarea lor, dar ambii sunt super-rapizi imediat. Iker a venit evident de la MotoGP și înțelege electronica și cum să configureze o motocicletă cu electronică. Xavi nu are experiență în asta, dar adaptarea lui la moto și înțelegerea a ceea ce își dorește este super impresionantă. Sunt multe de învățat. Ei trebuie să înțeleagă mai multe despre motocicletă și au nevoie de ceva timp pentru a înțelege cum să profite la maximum de ea. Până acum, sunt foarte impresionat.”

Honda a petrecut testul de la Jerez evaluând o serie de elemente noi pe CBR1000RR-R, inclusiv trecerea la suspensia Showa – așa cum este folosită de Kawasaki – și frâne Nissin, îndepărtându-se de Ohlins și Brembo. Cu toate acestea, a decis să încheie testul cu o zi mai devreme și să păstreze câte una dintre cele 10 zile de testare permise pentru fiecare pilot pentru o dată ulterioară.

„Am trecut prin toate elementele principale pe care am vrut să le testăm [miercuri] și, de asemenea, ca Iker să-și testeze mâna [după fracturarea unui deget într-un accident la Jerez în decembrie]”, a clarificat Camier. „Totul a fost bine, nicio problemă. Cu Xavi, am făcut lucrurile principale și am primit o mulțime de feedback și informații bune pentru tehnicienii japonezi. Lucram puțin peste tot, dar electronica a fost unul dintre principalele lucruri pe care le-am înțeles.

„Este bine, ne oferă o direcție bună pentru următorul test și pentru restul anului. Vom avea cel puțin încă cinci zile pe pistă înainte de a începe sezonul. Căutăm să clarificăm câteva opțiuni care vor apărea puțin mai târziu în următorul test. După aceasta, ar trebui să avem o confirmare despre motocicleta care va fi, iar piloţii vor avea mai mult timp pe motocicletă pentru a se ajusta și a înțelege tot.”

  • Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Superbike găsiţi AICI!
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version