Ferrari obține victoria la California 8 Hours la Laguna Seca

Ferrari a obținut victoria în California 8 Hours de la WeatherTech Raceway Laguna Seca (30 martie), mulțumită unei performanțe minunată de la trio-ul din HubAuto Corsa, Nick Foster, Miguel Molina și Tim Slade.

Echipa taiwaneză, care și-a făcut doar cea de-a doua apariție ca Intercontinental GT Challenge Powered by Pirelli, a bătut cu 12,5 s echipa formată din Raffaele Marciello, Maxi Buhk și Maxi Goetz de la Mercedes-AMG Team GruppeM Racing, în timp ce Romain Dumas, Sven Muller Parcul Motorsports Mathieu Jaminet Porsche au terminat pe locul 3.

Rezultatul vede ca Mercedes-AMG este Campionul Producatorilor care conduce cu 19 puncte în fața Porsche-ului, în timp ce Marciello, Buhk și Goetz se află deasemenea în topul clasamentului Masinilor. În trecut, Ford Mustang de la PF Racing, condus  de Jade Buford, Chad McCumbee și James Pesek, a obținut o victorie confortabilă în clasamentul GT4 asupra lui Daren Jorgensen, Brett Strom și BMW-ul lui Jonathan Miller.

O cursă fără prudență, fără intervenții din parte mașinilor de siguranță, a contribuit și la Intercontinental GT Challenge, stabilind un nou record pentru Laguna Seca. Cele 731,82 mile terminate de-a lungul a opt ore este cel mai lung traseu în istoria de 62 de ani a circuitului iconic. Echipa a terminat acei kilometri, fără îndoială, datorită unei performanțe aproape impecabile din partea HubAuto Corsa și a piloților săi.

Molina a început pe locul al patrulea, dar a urcat pe locul doi în momentul în care prima pauză a început la marcajul de o oră după ce spaniolul a reușit să-l întreacă pe BMW Farnbacher, Honda și BMW Mikkel Jensen. Un pitstop lent pentru conducerea anterioară, Nissan, i-a dăruit lui Slade primul loc, pe care australianul și compatriotul său Foster l-au transformat într-un avantaj de 14 secunde în următoarele două ore.

În spatele lui, Porsche Wright Motorsports și Park Place Motorsports 911 GT3 R au apărut ca fiind cea mai mare amenințare a lui Ferrari. Iar acesta din urmă, inițial condusă de Jaminet, a câștigat conducerea când o problemă cu o pană de roată i-a costat mult timp pe HubAuto în timpul celui de-al treilea pitstop.

Wright Motorsports Porsche a rămas o amenințare până la jumătatea distanței atunci când o componentă de schimbare a treptei de viteză s-a stricat și i-a obligat pe câștigătorii lui Bathurst, Matt Campbell, Dirk Werner și Dennis Olsen să se oprească. În schimb, GruppeM Racing’s #999 Mercedes-AMG a început să se strecoare în top 10.

Strategia alternativă a BMW a văzut de multe ori M6-urile echipelor Schnitzer și Walkenhorst Motorsport în partea de sus a ordinului. Cu toate acestea, liderii au rămas Park Place și HubAuto, care au schimbat pozițiile în timpul celei de-a cincea runde de pitches, la fel cum cursa a intrat în a șasea oră. Urmărirea ulterioară a lui Foster, în care a construit o conducere de 17 secunde asupra lui Dumas, se va dovedi decisivă. Într-adevăr, Porsche a revenit în ghearele Mercedes-AMG lui Buhk, care a luat-o pe locul doi în următoarea rundă de opriri și nu a renunțat.

În spatele lui, Audi nu a avut puterea de a ajunge în top top, dar nu a avut nici o problemă  pentru a finaliza a patra, a lui Dries Vanthoor, Christopher Haase și Frederic Vervisch din echipa WRT. Cel de-al doilea, Land Rover LMS GT3 Evo, a intrat pe locul al saptelea.

De altfel, Martin Tomczyk s-a ciocnit cu Winkelhock la Corkscrew, care i-a câștigat lui Schnitzer o penalizare care a reziliat lui M6 poziția a cincea la finisaj. Acesta a fost un loc în fața Grupului Mercedes-AMG al GruppeM, care a obținut, de asemenea, o penalizare rapidă pentru a trece sub steagul galben. Walkenhorst și KCMG (Nissan) au completat pozițiile cu locul nouă și zece.

În altă parte, debutul promis de Honda Intercontinental GT Challenge a pornit de la pol, însă sa încheiat cu un pitstop de lungă durată pentru a repara daunele din suspensie față. Nissanul # 35, care a condus ora de deschidere și a stabilit cel mai rapid tur în mâinile lui Alex Buncombe, a fost de asemenea întârziat la mijlocul cursei din cauza unor daune sub pardoseală. În același timp, ziua lui Bentley nu a mers bine, după ce o problemă electrică i-a forțat să părăsească cursa # 107 Continental GT3. # 108 s-a bucurat de un drum în mare măsură fără probleme ajungând al 11-lea.

Singurul campionat mondial la nivel mondial GT3 se reunește pentru runda sa europeană, Total 24 Hours se va desfășura pe faimosul Circuit Spa Francorchamps din Belgia, în perioada 25-28 iulie.

Nick Foster, # 27 HubAuto Corsa Ferrari 488 GT3: “Asta e cam la fel de bine cum ne-am așteptat, într-adevăr. Este prima dată aici pentru HubAuto, deci este un credit masiv pentru grupul și echipa noastră de inginerie, pentru a trece încet în timpul săptămânii și a face ceea ce trebuiau să facă. Chiar de la cuvântul “du-te” ne-am concentrat pe masina de curse și cu aceasta a venit un pic de performanță calificată – cred că asta e ceea ce ne-a favorizat cu adevărat în ziua în care eram în formă în condiții reci, comparativ cu oricine altcineva. Cred că a creat cu adevărat cursa pentru noi în termeni de performanță. Miguel a reușit să facă o treabă foarte bună, și când toți ceilalți au început să-și schimbe anvelopele în timpul cursei, am avut acea diferență. Și dacă nu era vorba de dramele noastre, am fi fost și mai departe. Este un adevarat credit pentru grupul nostru de ingineri care a reusit sa-si strategizeze o modalitate de a obtine un pic de supraalimentare care ne-a pus inapoi in fata.

  • Source: Intercontinental GT Challenge
  • Photocredit: Intercontinental GT Challenge

Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului.
Obtineti noua aplicatie GP24 si primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil.
100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.,

Pentru Android: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Google Playstore de pe dispozitiv.
Pentru iOS: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Apple Appstore de pe dispozitiv.

Race Calendar & Standings
  • GP France

    Circuit Paul Ricard, Formula 1

    Organized By: F1 World Championship

    23
    June

  • Robert Kubica

    Williams Mercedes, Formula 1

    #1