ELMS-GT: Luzich Racing Ferrari câștigă 4 Hour of Le Castellet

Victoriei LMGTE a mers la numărul 51 de la Luzich Racing Ferrari, la campionul FIA World Endurance GTE Championship, Alessandro Pier Guidi, care a obținut victoria de debut pentru echipa elvețiană cu Fabien Lavergne și Nicklas Nielsen

Pe locul doi s-a clasat numărul 83 de la Kessel Racing Ferrari, cu Michelle Gatting traversând linia de sosire pentru un podium de debut pentru echipajul pilot-femeie alături de Rahel Frey și Manuela Gostner.

În LMGTE, nr. 51 de la Luzich Racing Ferrari al lui Fabien Lavergne a ajuns înaintea mașinii ce se afla pe poziția pol,numărul 77 de la Dempsey-Proton Competition Porsche al lui Christian Ried în turul de deschidere, iar șoferul francez a început să obțină un avantaj față de urmăritori sau Ried, Edigio Perfetti în Project 1 Porsche,numărul 88 de la Proton Competition Porsche al lui Horst Felbermayr, nr. 66 de la JMW Motorsport Ferrari al lui Wei Lu și nr. 83 de la Kessel Racing Ferrari al lui Manuela Gostner.

Perfetti a trecut de Ried pentru locul al doilea, dar de data aceasta Lavergne a obținut un avantaj de cinci secunde și s-a retras. Fabien Lavergne s-a speriat atunci când Ferrari a fost tăiat de către numărul 32 de la United Autosports Ligier, care a lovit șoferul francez. S-au produs daune minore ale corpului, iar oglinda ușii era agățată. Dar acest lucru nu părea să-l încetinească pe Lavergne, continuând să fie liderul categoriei.

În LMGTE nr. 66 de la Ferrari și nr. de la 77 Porsche erau alături în Signes, luptându-se pentru locul 3, dar a existat contact. Ambele mașini au fost conduse larg, dar au reușit să rămână în afara barierelor și să rămână în competiție.

Ferrari # 51 a fost cu aproape un minut inaintea campului LMGTE, in timp ce limita de timp se apropia cu #77 Porsche, #66 Ferrari, #83 Ferrari al lui Rahel Frey și #80 Porsche al lui Fabio Babini luptând pentru poziție de podium. Frey a fost întrecut de Porsche-ul lui Babini, coborînd-o pe locul 5, la fel ca și liderul de la Ferrari, care a fost instruit să repare daunele provocate de incidentul precedent la următoarul pitstop.

Fabien Lavergne a înmânat # 51 Luzich Racing Ferrari lui Nicklas Nielsen, cu echipa lucrând rapid pentru a repara daunele cauzate de caroserie. După pitstop, Rahel Frey a urcat pe locul secund în #83 Kessel Racing Ferrari, după ce a trecut de #77 Dempsey Proton Racing Porsche al lui Christian Ried.

Frey s-a speriat când i-a tăiat colțul lui #8 Nielsen Racing Ligier al lui Nobuya Yamanaka și l-a făcut să se rotească. Ferrari-ul a fost doar ușor deteriorat, dar șoferul elvețian a fost raportat arbitrilor. Cu toate acestea, un steag de avertizare alb-negru a fost singura pedeapsă pe măsură ce Frey a reușit să predea mașina lui Michelle Gatting pentru a finaliza cursa.

Alessandro Pier Guidi a terminat o dupa-amiaza perfecta pentru Luzich Racing,ajungând cu Ferrari # 51 cu un tur inaintea lui  # 83 Kessel Racing Ferrari al lui Michelle Gatting, primul podium pentru un echipaj de piloți femele în istoria ELMS si 12 secunde avantaj față de # 77 Dempsey Proton Racing Porsche.

Următoarea rundă a Seriei Europene Le Mans din 2019 va fi 4 Hours of Monza, duminică, 12 mai.

  • Source: European Le Mans Series
  • Photocredit: European Le Mans Series

Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului.
Obtineti noua aplicatie GP24 si primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil.
100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.,

Pentru Android: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Google Playstore de pe dispozitiv.
Pentru iOS: faceti clic aici sau cautati GP24 din aplicatia Apple Appstore de pe dispozitiv.