Home Romanian FRAS Comunicat de presă: Romanian Endurance Series 2020 – etapa 1 Motor Park...

Comunicat de presă: Romanian Endurance Series 2020 – etapa 1 Motor Park Romania – 21 iunie

Vizualizări: 11948

Motor Park România, Adâncata, 21 iunie 2020 – Prima etapă din sezonul Romanian Endurance Series 2020 s-a desfășurat pe circuitul de la Motor Park România și a adunat la start 19 echipaje, împărțite în mai multe clase. Deși sunt încadrate în clase diferite, patru echipaje au luptat pentru victoria la general în cele două curse programate, cu o durată de o oră fiecare. 

Comunicat de presă: Romanian Endurance Series 2020 – etapa 1 Motor Park Romania – 21 iunie

Lupta la general a fost una intensă la fiecare dintre cele două curse, deși de fiecare dată s-a încheiat cu victoria echipajului Willi Motorsport, aflat la volanul unei Ginetta G55, condusă fără greșeală de Sergiu Nicolae și Fabrizio Broggi. Prima cursă a fost una liniară pentru cei doi piloți, care au trecut rapid la conducere și nu au mai cedat poziția până la final, însă cea de-a două cursă i-a pus într-o postură inedită din cauza unor probleme tehnice din timpul calificărilor, astfel fiind nevoiți să plece de pe ultimul loc. După un prim tur spectaculos al lui Fabrizio, Ginetta G55 era deja pe poziția a patra și apoi a urcat ușor spre conducere, reușind să câștige cursa deși a primit o penalizare de 5 secunde pentru un pit-stop mai scurt cu 0,3 secunde. 

Pe locul al doilea în ambele curse a sosit Eduard Anton la volanul modelului Cupra TCR. Acesta a condus extrem de curat în ambele curse și a reușit o clasare neașteptată la general, ținând cont de mașina cu care concurează, limitată ca performanțe față de modelele GT3 și CN. Cu un start excelent în cursa a doua, Eduard a condus pentru prima parte a întrecerii, dar degradarea rapidă a anvelopelor nu i-a permis să mențină același ritm pe întreaga durată a cursei. 

Pe locul al treilea la general și câștigător al clasei CN a sosit echipajul Blitzwolf 2, la volanul unui model Radical SR3 RS. Horia Moldovan și Roberto Niculae au avut o cursă curată și au reușit un rezultat excelent pentru ei și pentru echipă. 

Deși pleacă printre favoriți la fiecare etapă, echipajele Gentlemen Driver’s și Blitzwolf 1 nu au avut clasările așteptate, din diferite motive, și așteaptă etapa cu numărul 2 pentru o clasare mai bună. 

La volanul unui Ligier JS51, Dani Oțil și Cătălin Ghigea (Gentlemen Drivers) au avut o prestație foarte bună până în momentul în care au fost trădați de un prezon, fiind necesară o intrare la boxe cu doar 2 minute înainte de finalul primei curse, moment în care se aflau pe locul al doilea. Din păcate, problema a fost rezolvată doar parțial pentru a două cursă, în care echipajul a fost nevoit să retragă mașina la boxe. 

Mihai Zamfir, la volanul unui Porsche GT3 Cup (Blitzwolf 1), o altă mașină cu potențial ridicat, se află în căutarea setup-ului perfect, modelul german fiind momentan în imposibilitatea de a fructifica avantajul puterii ridicate după schimbarea anvelopelor de fabrică. 

Rezultatele complete din cele două sesiuni de calificare și cele două curse, dar și situația la puncte pe clase și în clasamentul general pot fi accesate în linkul următor – RES 2020 / Etapa 1

Despre Romanian Endurance Series 2020 

Romanian Endurance Series (RES) este un Campionat de Viteză pe Circuit, ce respectă prevederile Codului Internațional Sportiv și anexele sale, precum și Prescripțiile generale FIA pentru circuit. Campionatul este fundamentat pe un regulament ce are o componentă sportivă și una tehnică, în conformitate cu Anexa J a FIA. RES este un campionat de curse cu o lungime începând cu o oră și oferă o platformă pentru amatori și profesioniști. O mare varietate de mașini potrivite acestor formate de cursă este acceptată în acest campionat: turisme, GT-uri, prototipuri, silhouette-uri. Automobilele cu roti descoperite (mono posturi) nu sunt acceptate. Piloții cu o mai mare experiență (conform punctelor definite pe licența de circuit) au obligația de a-i respecta și proteja pe circuit pe ceilalți concurenți. Procesul de licențiere este asigurat de Federația Română de Automobilism Sportiv. Sunt acceptate licențele internaționale FIA de la categoria D în sus și licențele naționale din Uniunea Europeană. Pilotii care se înscriu și participa in RES trebuie sa fi absolvit înainte o scoală de pilotaj de circuit agreata FRAS si organizator RES. Pilotii care nu au împlinit vârsta de 18 ani nu pot participa la etapele RES desfășurate pe circuite stradale decât daca aceștia au o experienta de minim un an in RES . Pilotii care au o vârsta mai mica de 16 ani nu au dreptul sa participe in primul sezon RES decât la clasa A1 sau maxim A2. La finele sezonului, fiecare clasă își va decerna campionul, iar prima poziție în ierarhia generală va primi titlul de Campion Național de Anduranță pentru anul în curs. 

Echipe și piloți / RES 2020 

  • Willi Motorsport (Ginetta G55) – Sergiu Nicolae / Fabrizio Broggi 
  • Badi (Cupra TCR) – Eduard Anton 
  • Blitzwolf 2 (Radical SR3 RS) – Horia Moldovan / Roberto Niculae 
  • Blitzwolf 1 (Porsche GT3 Cup) – Mihai Zamfir 
  • Blitzwolf 3 (BMW M3 E46 ) – Nica Marian 
  • Gentlemen Drivers (Ligier JS51) – Dani Otil /

Ghigea Cătălin 

  • Jms Performance (BMW M3 E36) – Aldrin Opran 
  • 360.ro (Renault Clio 4 CUP) – Camil Perian / Florin Tincescu 
  • X Racing (BMW 325 Cup) – Andew Prelea / Alexander Prelea 
  • Best Next Pilot 1 by Willi Motorsport (VW Lupo Cup)– Bianca Anton / Damian Philip 
  • Bogdan Duma (Suzuki Swift) – Bogdan Duma 
  • Best Next Pilot 2 by Blitzwolf Racing (Peugeot 106) – Danacica Mihnea / Tănase Dragoș 
  • Infosys Motorsport 2 (Dacia Logan Cup) – Viorel Ivan 
  • Infosys Motorsport 1 (Dacia Logan Cup) – Costi Gherghescu 
  • Dan Motorsport (Dacia Logan Cup) – Ștefan Dan 
  • Fifty Motorsport (Dacia Logan Cup) – Velicu Răzvan 
  • Risk Racing (Ford Fiesta ETCC) – Philip Andriescu 
  • ToMa Racing (Porsche Cayman S) – Tomescu Mihai / Cristian Mangri 
  • DV8 Racing (BMW M3 E 36) – Augustin Draghiceanu / Dragoș Argesanu 

O selecție de poze poate fi descărcată de aici (expiră pe 30 iunie) – https://we.tl/t-ZzI2aRoE2t 

Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne scrieți la adresa contact@thesociety.ro 

 

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Exit mobile version