Francesco Bagnaia nu se vede ca lider al echipei Ducati, chiar dacă a fost cel mai bun pilot înainte ca Marc Marquez să semneze cu echipa
Francesco Bagnaia va avea probabil cel mai puternic coechipier din cariera sa de pilot profesionist de motociclete în sezonul MotoGP 2025. Marc Marquez, cel mai de succes pilot încă activ, se alătură echipei de lucru Ducati. Marquez însuși îl vede pe Bagnaia ca pe o „referință”, dar în opinia lui Bagnaia nu există o împărțire clară a rolurilor.
„Cred că lucrurile se schimbă pe parcursul sezonului, pentru că de fiecare dată o iei de la zero”, remarcă Bagnaia în maniera sa diplomatică obișnuită. „Cred că Marc, care este o persoană extrem de inteligentă, a înțeles imediat cum este mediul și cum lucrăm”.
Testul post-sezon de la Barcelona a fost prima dată când Bagnaia și Marquez au împărțit boxa. „Am făcut o treabă excelentă în teste, așa că dacă vom continua așa, suntem deja pe drumul cel bun”, a comentat Bagnaia.
Faptul că a terminat sezonul MotoGP 2024 doar pe locul doi, în ciuda celor unsprezece victorii din Grand Prix, a provocat frustrare. În culise s-au ridicat voci critice cu privire la actualul sistem de puncte din MotoGP. Cum poate un pilot care a câștigat mai mult de jumătate din curse să termine doar pe locul al doilea în campionatul mondial?
Cu toate acestea, la evenimentul Ducati „Campioni in Festa”, Bagnaia s-a abținut să critice actualul sistem de puncte MotoGP. „Eu sunt cel care a câștigat cel mai mult, dar cu opt zerouri era încă dificil să cred că aș putea câștiga titlul. În cele din urmă, ne-am apropiat la zece puncte, deci este în regulă”, a comentat italianul.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
În afară de numeroasele victorii, care au fost cele mai importante momente ale sezonului? „În opinia mea, Jerez, unde am reușit să înțelegem mai bine motocicleta și să avem un start bun. Pentru că până atunci ne chinuiam”, își amintește Bagnaia de situația din primăvară, când Ducati a avut și unele probleme cu noua anvelopă spate Michelin.
„Apoi cred că Assen a fost o cursă puternică în ceea ce privește presiunea. A fost o demonstrație”, se uită Bagnaia la Dutch TT din vară și adaugă: Apoi Malaezia, dar într-un mod negativ, pentru că a fost cursa care ne-a îngenuncheat.
Sursa: GP24 MediaPhotocredit: MotoGP - SBK Fans Romania
Sponsor: TricouMania
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.