Latest Posts

24h Le Mans- Genesis a examinat intrarea în Formula 1, dar: „Misiunea noastră este pe distanțe lungi”

Vizualizări: 830855

24h Le Mans: Genesis, marca de lux a Hyundai, se gândea să intre în Formula 1 – De ce a fost luată decizia de a intra în WEC în 2026

Potrivit mărcii de automobile de lux Genesis, aceasta a analizat o posibilă intrare în Formula 1 înainte de a se decide asupra unui program hypercar pentru Campionatul Mondial de Anduranță (WEC).

Miercuri, producătorul sud-coreean a anunțat oficial în Dubai că va debuta în WEC în 2026 cu mașina LMDh Genesis GMR-001. Au fost dezvăluite o machetă și imagini ale conceptului vehiculului. Andre Lotterer și Pipo Derani au fost confirmați ca primii piloți.

Decizia de a intra în WEC a fost luată de Genesis după ce a petrecut mult timp analizând intrarea în cursele de circuit și cântărind ce categorie s-ar potrivi cel mai bine ambițiilor mărcii. Deși Formula 1 a fost pe radar, s-a ajuns la concluzia că un program de anduranță a fost cel mai bun pentru companie.

24h

Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer al Hyundai Motor Group și al mărcii auto Genesis, explică faptul că compania are mai multe foste personalități din Formula 1 la conducere – inclusiv Cyril Abiteboul ca șef de echipă. Cu toate acestea, angajamentul față de cursele de anduranță este clar.

„Când am discutat despre performanță și despre o posibilă implicare în motorsport, am vorbit în mod evident despre Formula 1, deoarece avem oameni care au o anumită experiență în motorsport și în Formula 1. Dar ne-am decis în mod clar în favoarea anduranței. Viitorul va spune”, spune Donckerwolke.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Raționamentul său: „Mai presus de toate, avem o misiune. Iar această misiune este cursele de anduranță. Să discutăm din nou peste câțiva ani. Poate că atunci ne vom deschide către , dar în acest moment este foarte clar că misiunea noastră este pe distanțe lungi.”

În acest context, Donckerwolke explică faptul că intrarea în WEC oferă avantaje decisive care nu ar fi posibile cu o intrare în Formula 1. „După părerea mea, primul avantaj este că avem o relație directă cu flota noastră de vehicule în acest fel. Legătura este mult mai strânsă și, de asemenea, publicul, publicul care ne cumpără mașinile, este mult mai apropiat de acest tip de vehicul.”

„Pentru noi, cursele de anduranță sunt în mod clar compatibile și cu valorile mărcii noastre. Nu vrem să intrăm în motorsport și să o facem la fel ca toți ceilalți. Suntem mai mult decât un simplu brand auto”, spune Donckerwolke.

„Avem multă tehnologie și potențial pe care vrem să le folosim nu doar pentru mașini, ci și pentru mediu și sustenabilitate. Obiectivul nostru, de exemplu, este un sistem logistic mai durabil cu ajutorul hidrogenului.”

24h

Donckerwolke mai spune că utilizarea tehnologiei hibride în WEC a fost un element decisiv în decizia luată: „Este foarte important pentru noi să concurăm și să obținem ceva în schimbul investiției noastre. Nu mă refer la marketing sau orice altceva. Mă refer la expertiză tehnologică și, de asemenea, la inspirație pentru design.”

„Intrăm într-o fază în care totul este posibil cu noile propulsoare. Acesta este momentul potrivit pentru noi să avem un sentiment diferit, să fim inspirați. Și acesta este unul dintre principalele motive pentru care intrăm în această categorie de motorsport.”

„Dar”, continuă Donckerwolke, ”există și cercetarea în domeniul aerodinamicii. Acest lucru este mai pronunțat în cursele de anduranță decât în cursele de formula, de exemplu. Acest lucru se datorează faptului că cursele de formula sunt o disciplină complet diferită în care descoperirile sunt dificil de transferat la vehiculele rutiere, care reprezintă activitatea noastră principală.”

„Acesta este motivul pentru care credem în cursele de anduranță. În plus, întotdeauna am văzut mașinile noastre un pic ca mașini gran turismo, adică pentru gentleman driver. Aceasta este practic esența curselor de anduranță. Întotdeauna a fost disciplina gentleman driverilor. Așa că noi credem că există o compatibilitate absolută și din acest punct de vedere”, explică Donckerwolke.

Întrucât Genesis se concentrează inițial pe cursele de anduranță, gândul la un program de Formula 1 este în prezent foarte îndepărtat, după cum explică șeful echipei, Cyril Abiteboul. „Este o strategie de marcă. Cred că ceea ce facem și ceea ce anunțăm acum are un sens perfect din punctul de vedere al strategiei de brand. Acesta este accentul în aceste zile, în acești ani. Și, în opinia mea, acesta este un motiv mai mult decât suficient pentru a-l pune în aplicare în mod corespunzător”, a declarat Abiteboul.

24h

  • Mai multe știri despre Campionatului FIA World Endurance Championship (WEC) găsiți AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Getty Images
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss